بهترین دبستان نوشهر

بهترین دبستان نوشهر

بهترین پیش دبستان و دبستان نوشهر کدام است؟

پیش دبستان و دبستان هوشمند راه نو  یکی از بهترین مدارس غیردولتی در شهر نوشهر می‌باشد.  مرکز آموزشی فوق در مقطع دبستان دوره‌ی اول و دوم در پایه‌های پیش‌دبستان، اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دبستان فعالیت می‌کند. از امکانات، تجهیزات و ویژگی‌های آن می‌توان حیاط با پوشش تاتامی و سرپوشیده بودن بخش برگزاری مراسمات، سایت رایانه، کلاس‌های هوشمند، آزمایشگاه علوم،بوفه  را نام برد.

بهترین دبستان باید یک دبستان هوشمند باشد اما منظور از هوشمند چیست؟
سالیان درازی است که مدیران مراکز آموزشی مختلف ادعا می کنند که مدارسشان هوشمند است اما وقتی از امکانات هوشمندشان سوال میکنیم میگویند : ما در مدرسه کامپیوتر و ویدئو پروژکتور داریم و از نظر آن ها همین موارد برای هوشمند بودن مدارسشان کافی است.
مدرسه هوشمند یعنی علاوه بر داشتن ویدئو پروژکتور، کامپیوتر و برد هوشمند باید یک سری خدماتی فراتر نیز داشته باشند به طور مثال دبستان هوشمند راه نو دارای اپلیکیشن می باشد که در آن علاوه بر ارتباط مستقیم والدین و دانش آموزان با مربیان و... کارنامه، اطلاعیه های مهم، تکالیف دانش آموزان، آزمون آنلاین، آموزش آنلاین و... می باشد که حتی دانش آموزان در خانه نیز می توانند آزمون خود را بدهند. هرکدام از دانش آموزان و والدین یک اکانت داشته که با استفاده از آن وارد سیستم خود شده و به راحتی از آن استفاده می کنند. پس بهترین دبستان  نوشهر باید دارای این خدمات باشد.

پیش دبستان و دبستان راه نو از زمان تأسیس تا کنون، افتخارات بسیاری در کارنامه‌ی خود دارد که از آن جمله می‌توان به کسب  رتبه‌ در جشنواره های تدریس، درس پژوهی،و انتخاب معلم نمونه و مدیر نمونه استان و شهرستان، عنوان برتر در جشنواره‌ی جابر بن حیان و مسابقات قرآن و مسابقات سرود فرهنگی هنری در سطح شهرستان و راهیابی به مرحله استانی  و نیز به دست آوردن مقام اول در رشته نمایش،نقاشی،خوشنویسی،و.. اشاره کرد. هدف از تأسیس این مکان آموزشی، پرورش نسلی توان‌مند و متفکر برای ساخت جامعه‌ی آرمانی، ارائه‌ی خدمات با کیفیت بر اساس نیازهای واقعی دانش‌آموزان و نیز پیگیری مسیر تغییرات، رشد و استعدادیابی فرزندان عزیزمان می‌باشد. دبستان هوشمند راه نو تلاش می‌کند با استفاده از آموزگاران مجرب و متعهد به خصوص در دروس کلیدی مانند ریاضی، علوم، فارسی و ... به یکی از مدارس متمایز و سرآمد در سطح کشور تبدیل شود.

 

گزارش تصویری